Most olvasnak:)

Most olvas

2010. február 2., kedd

Hagyományos úton...

Ma anyagot gyűjtöttem és rendszereztem a "kurzusomhoz". Egész este könyveket forgattam, cetliket írtam, ragasztottam. Hiába, ragaszkodom a megszokott munkamódszereimhez. Az étkezőasztal beborítva, cetlihegyek mindenütt. Fogalmak, ábrák, ábratervek, feladatok..... Lassan gyűlik a felhasználható kupac.
Később bekukkantottam Erikához és Judithoz, Ők is nagyon dolgoznak.
Kicsit színesítettem az e-portfóliómat. Felpakoltam néhány általam kipróbált, megkedvelt Web 2-es alkalmazást.
A legnagyobb sikerem: összeállt a szalagavató műsor:) Márcsak a bécsi keringővel kellene közelebbi viszonyba kerülnöm. Mennyivel könnyebb csinálni, mint tanítani:)

4 megjegyzés:

  1. Jól értettem? Neked kellene bécsi keringőzni? Egyet jobbra, egyet balra, közben kicsit riszáld a popsidat:-)))

    VálaszTörlés
  2. Minden előfordulhat, ha a csapatból valaki kipotyog:) Viszont ahhoz, hogy meg tudjam tanítani, nekem is tudni kell:)

    VálaszTörlés
  3. Jézusom, Éva! Csak Te dolgozol abban az iskolában? Hogy csinálod, hogy minden a Te feladatod? Ez aztán a sokoldalúság! ;)Remélem, szép lesz a bécsi keringő, és jól fog sikerülni a szalagavató!

    VálaszTörlés
  4. Nemcsak én dolgozom, de ez rám jut:) Sajnos, ahol kevés a pénz, ott mindenkinek "mindenesnek" kell lenni:)
    Hál Istennek, énekelnem nem kell. Azt csak szeretek, de nem tudok:)

    VálaszTörlés