Most olvasnak:)

Most olvas

2010. február 22., hétfő

Próba 1,2,3

Grafomániám egy kicsit szüneteltettem. Ami természetesen nem teljesen felel meg az igazságnak. Egy normál gyertyának 2 "kanócvége" van, de nekem most sikerült olyan gyertyát égetnem, amelynek megszámlálhatatlan "kanócvége" nőtt, s mindegyik egyszerre égett. Lassan már sikerül elfújnom a legtöbbjét, ezért gyorsan gyújtogatok tovább:)

A legtöbb este bekukkantottam a Tenegen oldalára. Átfutottam a még élő fórumok írásait, időnként bele is kotyogtam, de csak jelzés értékűen, hogy tudják még nem párologtam el.
Szemezgettem a blogokból is. Rettenetesen élvezem Judit, mintegy folytatásos regényét. Ő is folyamatosan vív:)
Marika is egyre termékenyebb, mire jó egy új kurzus:)

A suliban vívom apró csatáimat, igaz csak a csemetékkel, mert a kollégákat is csak gmailon látom, ha töltöttek fel magukról egy-egy képet, s az is eszükbe jut, hogy írjanak nekem.

Ennyit az önsajnálatról. A lényeg,

hogy megszületett :P Hosszú vajúdás után (karácsony előtt kezdődött) él, éleget Ning oldalunk. Igaz még csak tesztelés alatt van, de már lassan telik tartalommal:)


Hát ő az! Igaz, milyen szép:)
Ma megkezdtem a TC04 tananyagának feldolgozását. A gyertya végett eldöntöttem, hogy csak meghúzott mintaMoodle-t fogok készíteni. Kivételesen szem előtt tartom a szarka és az ő farka között lévő üzleti megállapodást.

5 megjegyzés:

  1. Minden tiszteletem a Tiéd Évi!!! Ahogy a lányom mondaná, csocsodás a Ning-etek... nekem meg még a Moodle is bonyolult...

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    Ott én is csak az elméleten rágódom:)

    VálaszTörlés
  3. Szervusz Évi! Meglátogattam az oldalatokat, jól sikerült! Remélem, a gyerekek felfedezik a benne rejlő lehetőségeket. Jól láttam, az ominózus keringőről is készült fotó?
    Ha a Moodle-on beindulsz, biztos jövök hozzád kérdésekkel. Jó neked, hogy infós vagy, ez most ebben a modulban nagy előny lesz! Egyenlőre én is csak olvasok - és agyalok.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a látogatást:)
    Ez még az előző évi angol keringő, az idei még gyakorlás alatt:) Nálunk csak március közepén, végén van szalagavató. Még fázom a moodle-től. Még mindig olvasok:(

    VálaszTörlés
  5. Szia Éva! Égetés ügyben Veled vagyok - de azért benéztem az új oldalra! Szóval, lesz miről beszélni március 25-én! Megkaptad, szó nem lehet róla, hogy ne legyél ott!!!!!

    VálaszTörlés