Most olvasnak:)

Most olvas

2009. október 30., péntek

Munka után kellemes a pihenés:)

Büntiből a szünetben be kellett mennem dolgozni. Az igh. hibákat talált a naplómba (ceruzás bejegyzés, nem írtam névsort, ceruzás a hiányzásösszesítésem. Szóval 9-14-ig eltölthettem a napomat a suliban. Miután elkészültem a munkám javításával (elismerem, rend a lelke... :) ) kukoricára térdepelés helyett összedobtunk egy pályázatot, melynek 31-e a feltöltési határideje, mert már e tevékenység is online.
De ma is tanultam!
  • Megírtam az első beadandó (feltöltendő) anyagomat.
  • Aztán olvasgattam a többiek blogjait. Érdemes:) Egyre szebbek, töltődnek tartalommal.
  • Megpróbáltam lelkesíteni az 1. csoportot. Játszottam kicsit az üzenő falon.
  • Sajnos a játékokat nem igazán élvezem a moodle-ban, rengeteg időt elvesznek. Egyszerre gyakoroltatnák az összes fogalmat. Kár... Nekem nem jön be, de ez nem azt jelenti, hogy másnak sem. Ezért vagyunk különféle személyiségek.
  • Kicsit pihentetem magam. Megpróbálom élveni a 4. kedvenc évszakomat:)

2 megjegyzés:

  1. Ahogy olvastalak, visszaszívtam mindent, amit az ignénimről valaha is mondtam, mi több! gondoltam. Belegondoltam, ha nekem kell ilyesmi miatt bemenni a szünetben... nagyon higgadt típus vagy. Azt hiszem, kicsit irigyellek is érte...

    VálaszTörlés
  2. Az iskolában én is jártam, méghozzá szerdán délután, mert a kémia érettségi írásbelijére néztek ki alkalmas ügyelőnek. Nos igen, az élet nem áll meg a szünetben sem!
    Amúgy, ha ez vigasztal, a játékok nekem sem olyan egyszerűek; az egy "Rejtett képek" játékon kívül nem is játszottam mást, mert nem élvezet, inkább gyötrelem olyan kifejezések megjegyzése, ami csak elmélet, de gyakorlatban semmi hasznát nem látom. Szóval nem vagy egyedül!
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés