Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 1., vasárnap

Új lendület...

A hétvégén engedélyeztem magamnak némi pihenőt, így ma este újult erővel folytattam a munkát. Mindjárt rá is döbbentem, hogy nem igazán érek rá tengeni-lengeni, mert jócskán kimértek erre a hétre is feladatokat.

Bevallom egy kicsit időileg megkeveredtem, hiszen nem 21-ével kezdtem az 1. hetet.

Ma nem végeztem el egyetlen egy gyakorlatot sem, csak felírtam magamnak hagyományosan:) - tollal papírra - .

Mi történt ma?
  • Megnéztem, hogy kell közösségi könyvjelzőt létrehozni, hiszen ez negatívumként jelentkezett a 2. heti teszt kitöltése során:( -Delicious -

  • Elovastam az E-learnin és az IKT c. részt

  • Külön kiemelem a "Technikatörténeti előzményeket" - de nem esküszöm meg, hogy megjegyeztem mindent részletesen :)

  • A fentieket követte az "E-learning fajtái" c. rész (Az oldalamat csak az fúrja, hogy vajon mi szerepelhet azon a hatalmas üres részen, amin nálam nem jelenik meg semmi. Lehet, hogy semmi:)

  • Az "E-learning keretredszer" boncolgatása újabb mozaikszavakra derített fényt LMS, LCMS.

  • Itt kaptam tájékoztatást arról is, hogy kinek mi a "posztja", s ki, mit csinál vagy nem csinálhat a Na, mi a megfejtés?- ben.

4 megjegyzés:

  1. Szia Éva! Nagyon ötletes a rejtvényed, nagyon kreatív!!! :)
    Láttam az oldalad folyamatos szépülését, én is próbálkozom a fésülgetéssel. Elhatároztam, hogy az osztályomnak/ról is csinálok egyet, oda szívesen szúrnék be egy vetítést a képeinkből. Viszont nem jöttem rá, hogyan kell. A te oldaladon nagyon szépen peregnek az őszi képek; elárulod, hogy csináltad? További erőt a többfrontú helytálláshoz!

    VálaszTörlés
  2. Szia Erika!
    A következő lépésekkel is megoldható a feladat:
    1. készítesz a Picasán egy webalbumot valami egyedi névvel(feltöltöd a képeidet). Nyilvánossá teszed őket.
    Blogban - Modul hozzáadása - diavetités - Picasa webalbum - kulcsszó (webalbum neve) - kész:)
    Persze nemcsak a Picasat lehet használni.

    VálaszTörlés
  3. Na most leírom, hogy én nagyon nem vagyok vizuálisan kreatív! Nem tudom a megfejtést!:(

    VálaszTörlés
  4. És végül: csak elmentem Csernushoz is, és olvasgattam ott egy fél órácskát - itt betelt a pohár. Tényleg jó lesz, ha nagyon elpirulsz.

    VálaszTörlés