Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 18., szerda

Loholok...

Szégyen ide, .. oda, ma már 4. órája ülök a számítógépnél és tanfolyamolok:) Neki estem a multimédiának, hypertexnek, -médiának és mindezek történeti áttekintésének. Elolvastam milyen szerepe van a multimédiának a kommunikációban, az oktatásban. Végül pontosítottam az okatásinformatikusi képzésen már áttekintett multimédiás oktató programok értékelésének szempontjait.

A szinapszisaim nincsenek maguknál.
Na nem a fentiek miatt, hanem azért, mert mindezek után megismerkedtem Mindmeister nevezetű gondolattérkép működésével, majd kirándultam egyet VoiceThread készítésének rejtelmeiben, s nem utolsó sorban egy közösségi hálózat a Ning létrehozásának titkaiba tekintettem be.

Szerintem leírni is sok volt.
Villámgyors megjegyzéseket tettem a Tenegen történetmesélés diáin. Majd "kíváncsiságfúrta " oldalammal visszatértem a vetítés elejére, s átnéztem a többiek hozzászólásait is.
Egy emlékeztető, papír alapú adathordozóra feljegyeztem, hogy milyen apró gyakorlati feladatokat kellene elkészítenem. Ezt eltettem holnapra, s talán a "Bitang jó nap" elnevezésű szakiskolás délután után még lesz lelkierőm elkészíteni egy részét.

Ma még eljátszom, hogy a 18-as számot nem is ismerem (fel), tehát a web kettes alkalmazásokból kettő felhasználását lehet, hogy elnapolom. Bár ötletem most is lenne hozzá.
Jobb ma, mint holnap?
Döntöttem, jobb holnap:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése