Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 22., vasárnap

web 2.0

A videókból megismert web 2.0 alkalmazások körét egy kicsit kibővítette az 5. heti tananyag. Gyorsan átfutottam a leírásokar. Már tudom, hogy mi az az RSS. Tulajdonképpen használni használtam eddig is, csak nem neveztem néven a "gyereket".
Az újonan megismert Nevibes "üzenőfal" oldalán beillesztettem egy hírolvasót a saját blogomhoz, bár ezt már megtettem a Protopage falon is:( S nem akartam elhinni, hogy bonyolultabb volt a magyar nyelvű alkalmazás használata, mint az angol nyelvű.

Úgy határoztam, hogy nem készítek saját linkmegosztót, mert nagy valószínűség szerint nem fogom használni.

Tanulók esetében sem használnám külön ezt az alkalmazást, hiszen a blog-ban vagy az üzenő falon alkalmazhatnak linkmegosztást, de weboldalon is.

Jó, ha többfélét megismerünk a web 2.0 alkalmazásokból, de nem szeretnék átesni a ló túloldalára. Valószínűleg nem az a hatékony, ha minden alkalmazást használunk, hanem ha találunk egy-egy nagyon hatékony alkalmazást egy tanulócsoport számára.

2 megjegyzés:

  1. Csak ámulok Rajtad! Hogy Te miket tudsz! Elismerésem... komolyan.

    VálaszTörlés
  2. Konkrétan mire gondoltál Judit? (Már remekül olvasok.)
    Ámulni én szoktam a Te oldaladon:)

    VálaszTörlés