Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 21., szombat

Nem csak én változom:)

Emberlánya tervez, ....

Persze nem is mondtam még, hogy a héten kerttulajdonosok lettünk:) Rettenetesen nagy tervekkel állunk a jövő elébe. Igaz eddig is jól be kellett osztanunk az időnkent, hát még most:)

Reggelre kelve ragyogó napsütésre ébredtem. Gyors otthoni munkák, gyors ebéd. De... Olyan köd lett, hogy már a monitorhoz is ködlámpát kell használnom:)

Ma nem kertelünk, pedig családom két férfiúi tagja is nagyon készült. Igaz rögtön találtak magunknak tennivalót. Idősb. készíti a pecafelszerelését (ez az a munka szerinte, melyet bármikor el lehet végezni.) A kicsi, bocsánat most már inkább az ifjabb megszólítást kell használnom, miután magasabb, mint éapja, szóval láthatatlanná vált.

Így magamra hagyatva gondoltam, jöhet a 20.-án esedékes feladat összeállítása, leadása, s befejezve a 4. hét anyagát kitöltöm másodszor is a 4. heti kérdőívet.

Mit látnak szemeim! Született egy 5. heti munkaterv is, hozzárendelt tartalommal. Bár először az új kérdőívre kattintottam, s elkeseredetten fedeztem fel olyan kifejezéseket, melyek újfent nem okoztak bennem idegsejti aktivitást. Mellette az összes web 2.0-ás alkalmazásról voltak már tapasztalataim. Na, de a fogalmak! Jó, azt már bevallottam, hogy nem tudok tőlük lázba jönni, de, hogy teljesen ismeretlennek tűnjenek.

Nem voltam felelőtlenül boldog. Ködös gondolataim születtek. Lassan már kiíródnak belőlem. De annak már lőttek, hogy beleolvassak néhány további kolléga írásába.

Kár, pedig mennyi érdekesség, újdonság, tapasztalat van bennük.

Rágódom: Keveset dolgoztunk? Szűk volt a tananyag? Elfelejtődött? ....???? Esetleg az én agyam lenne ennyire lyukas, hogy eddig nem tűnt fel?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése