Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 16., hétfő

Elkalandoztam

Némi lemaradásom van a tananyag feldolgozásával. A 3. és 4. hét felfedezésre vár. Lenne olvasni valóm bőven. Sőt 2 videó sorozatot is meg kellene néznem. Az egyik az elmetérkép netes verziója, a másik... hát az még nem tudom, de biztosan érdekes lesz, ha egyszer eljutok odáig.
A tanfolyami energiámat most a csoport feladat megoldására fordítottam. Igyekszem összeszedni csoportunk nem aktivizálódott tagjait.

Valószínűleg egyre nehezebben fognak menni a csoport munkák, ha lesznek, mert ez az időszak az egyik leghúzósabb az iskolában. Ilyenkor próbálunk ott is, a napi feladatok mellett, egyre jobban közösségi életet élni karácsonyig:)

Azzal sem egyszerű megbirkóznom, hogy rádöbbentem, taníthatnám a tananyagot újra szeptembertől. Egyszerűen képtelen vagyok mindig mindent ismételni, pörgetni. Sajnos, amit nem veszek elő néhány napig, az feledésbe merül. Az ártatlan diák tekintetek, melyek azt sugallják, hogy erről, na de erről soha, de soha még csak említés sem esett... Hát, vadállati ösztöneimet csalják elő. :) Ilyenkor én is meglepődök. Hát ez lennék én? Ez is. S egyre gyakrabban. Lehet, hogy ez már a kor....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése