Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 2., hétfő

Generáció (net?)

Hétfő. Szünet után. Szerintem, nem kell ecsetelni senkinek, hogy milyen érzésekkel ébredtem ma reggel. Bár az órák átállításával végre nem sötétben keltem:)
Jó volt kollégáim kevésbé meggyötört arcát látni érkezéskor - remélem délután is ilyen kipihent, nyugodt arcokkal leszek körülvéve-. A dedeken végig nézve azt is elkönyveltem, hogy az első órán leginkább ébresztgetni kell, s reménykedtem, hogy kevesen fognak úgy ébredni, mint időnkét én szoktam. - A barlangját vesztett oroszlán kutya füle hozzám képest:) -
Úgy gondoltam, hogy megpróbálom átzongorázni az eddig leküzdött tananyagot. Ez eldönti, hogy újrakezdés vagy haladás lesz-e a továbbiakban:(
Az óra közepe felé eljutottunk "teljesen véletlenül" ahhoz a kifejezéshez, hogy netgeneráció.
Biztos vagyok benne, hogy több helyen nem igazán okoz ez a fogalom gondot. Mi a generáció kifejezés értelmezésével kezdtünk. Aztán összeolvasva a szó két felét, számomra is váratlanul, felsejlett a 80-as évek távlata, s az ott születettek. Tehát legyőztük a kihívást. A beszélgetés végére kinyíltak a laposan pillogó szemek, s megjelent bennük a valahova tartozás fénye. Megérte kitágítani a TT kereteit:) Köszi Tenegen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése