Most olvasnak:)

Most olvas

2009. november 28., szombat

1. modulzáró teszt TC01


Egy kicsit kipihentem az 1. modul nem beosztott idővel való feldolgozását.

Milyen érdekes, én határoztam meg a ráfordított idő mennyiségét, az időpontot, mégis időnként jól megcsúsztam az anyag feldolgozásával, feladatainak megoldásával. Persze én sem gondoltam, hogy nem kell energiát belefektetni.

Nagyon jó volt, hogy szelektálhattam. Volt amibe jobban belemélyedtem, volt, amit átolvastam, esetleg át is léptem rajta (ld.: játékok :)).

Már a kezdet kezdetén berzenkedtem az elmélet ellen. Na, nem az elolvasása, hanem az esetleges bevésése ellen. Pont ezért nagy fenntartással kezdtem neki a modulzáró teszt megoldásának. Nagy kedvezményeket kaptunk, hiszen lehetőségem lett volna arra, hogy többször kitölthessem. Valahogy ez nem fér össze az én álláspontommal.

Igaz, ha átnézem egyszer a kérdéseket és kiszűröm azokat, amelyekre nem tudom a választ, utána nézek - a következő megoldásom biztosan jobb lenne. Bár holnap már újra nem tudnám a meghatározást. Az én agyam már csak ilyen szita.

Azt is bevallom, hogy volt olyan kérdés, amelyre bejelöltem valamit. Főként a többedszer előforduló, számomra mégis ismeretlennek tűnő mozaik szavak esetében. Most nem engedtem meg magamnak, hogy megkeressem a web segítségével. Arra voltam kíváncsi, hogy önerőből mennyire megy. 82 %. Nem vagyok büszke, de szív fájdalmat sem érzek.

Egyetlen egy dolog fúrja az oldalam - időszalag ügyben nem jut még most sem semmi az eszembe. Ennek kénytelen leszek utána nézni.:)

2 megjegyzés:

  1. Az időszalag valószínűleg az, amit anno a leszerelés előtt álló katonák vagdicsáltak, mérendő a hátralévő időt... vagy valami nekem is kiesett volna?:-)))

    VálaszTörlés
  2. Beugrott,én utoljára történelem órákon hallottam róla:)

    VálaszTörlés