Most olvasnak:)

Most olvas

2009. december 8., kedd

Mahara

Moziztam:) Megnéztem Farkas Róbert
(a mi Robink - itt gratulálva most született csemetéjéhez- hozta Nekik a Mikulás) videó összeállítását a Mahara e-Portfólió készítő internetes programról.

A programmal ismerkedtem már, mielőtt az útmutatót áttekintettem. Újdonság így is akadt.

Regisztráltam. Majd elkészítettem a profil oldalam egy részét. Gyorsan kerestem néhány ismerőst, hogy ne érezzem ezen a helyen se egyedül magam:)

Felraktam nyári orcámat is, kicsit nosztalgiázva a napfényes fotók között - rám is fért ebbe a komor, beborult, esővel fűszerezett napon.


Furcsa, de ma ily rövid leszek. Még készülnöm kell a holnapi kommunkáció órámra:(
Miközben egy jó képet kerestem, erre a blogra akadtam-így kép is lett egyben.
http://e-blahblah.com/ - Just another digital learning blog

Jó, mi?

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a gratulációt! Épp számolgattuk itt a Promptban, hogy, ha egy focicsapatravaló lurkót szeretnék és az eddigi tendenciát tartva 2 évente "szülünk" egyet, akkor még 50 éves korom előtt meglesz a családi csapat, tehát mondjuk kapusnak még jó leszek.

    Hogy a "témához" is hozzászóljak megnéztem a portfoliódat - szerintem te vagy az első, aki a blogján is publikálta. Ez az e-blahblah pedig tényleg nagyon jó, és kb. azt a témakört öleli fel, amivel mi is foglalkozunk.

    További jó munkát!

    VálaszTörlés