Most olvasnak:)

Most olvas

2009. december 10., csütörtök

Mint pók a hálót

Szép lassan töltögetem az adatokat a Mahara adatbázisába, s építgetem belőlük a profilomat. Ma sikerült néhány apró bakit elkövetnem, néhány apró problémát megoldanom. Robi üzenetéből kiderült, hogy a külső blogomnak csak a megjegyzései látszanak. Többszöri visszatérés után kiderült, hogy nem RSS címet adtam meg. Most már minden rendben. Igaz, hogy közben sierült kitörölnöm az egész üzenőfalamat, sajnos Robi "szentelő" üzenetét is.
Folyamatosan alakul az oldal, bár még mindig vannak un. szűz területek. Miután a kísérő levél, érdeklődés rovatokat háromszor kitöltöttem és egyetlen egyszer sem mentettem, e munkám (e-munkám) kárba veszett. Igaz, órákon is ezerszer elmondom, hogy mindenki folyamatosan mentsen, a kivétel mindig én vagyok:( Cipésznek cipője, ....
Mindenki ismeri a mondást.
Kedvencem lett e kedves Digipók, mely Digihálót szövögetve e-portóliókra vadász:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése