Most olvasnak:)

Most olvas

2010. október 13., szerda

"A tanításról 13 pontban"

Egy "e-learning csecsemő" tanárnak minden új. Most, hogy kitaszítást nyertem a Tenegen tanfolyami falai közül:))), kényszeresen keresek minden olyan információt, ami a témával kapcsolatos.
Kedvenceim közé tartozik Kulcsi blogja, ahova folyamatosan visszajárok feltöltődni.
Ma egy 2008-as bejegyzésére akadtam teljesen véletlenül, amely A tanításról 13 pontban címet viseli. Régen faltam ilyen figyelemmel és érdeklődéssel a betűket.
Hu, sőt huuu... Olyan sok mindent fogalmazott meg, aminek nekem csak a csírái tudatosultak. Bár jobb később, mint soha:)
Még mindig úgy gondoljuk, hogy a tanár a tanulás sarkalatos pontja? Rogers-i megfogalmazásban, a diák a tanulás ....
Vita?:)

1 megjegyzés:

  1. Hú de jó, hogy benéztem Hozzád, Éva! A mai napomból pontosan Kulcsi írása hiányzott, elolvastam, és lázasan kezdtem keresni Rogers könyvét, persze nem lehet kapni :(. Hihetetlen, hogy mennyi igazságot érzek benne, különösen ha visszatekintek arra az időszakra, amikor matekot próbáltam tanítani kamasz lányoknak, meg később, amikor pl. állatorvosi egyetemre készülő ifjat matekból próbáltam felvételire felkészíteni. Na akkor fogalmaztam meg először, hogy a legnagyobb bűn, amit elkövethetek az az, hogy magasröptű gondolatokkal magyarázok valakinek egy tételt, akinek nem "matekos" az agya. Pontosan ez volt a végkövetkeztetésem: többet ártok, mint használok. Amúgy pedig, milyen szöveg az, hogy "kitaszítást nyertem"? Na megállj, mindjárt kapsz Robitól egy dörgedelmes emilt :)!

    VálaszTörlés