Most olvasnak:)

Most olvas

2009. október 26., hétfő

2009. október 26.

Miután ma sikerült bejutnom a tanfolyami oldalra - stimmelt felhasználói nevem, jelszavam, felismerte a postafiókomat a rendszer, valamint az én figyelmem sem hagyott ki:). Bevetettem magam az információ-áradatba.
Kíváncsi lévén elolvastam a bemutatkozásokat.
Hát lesz mit kapaszkodnom. Többen belekóstoltak már az e-learning-készítésbe. (Én is a saját elképzeléseim szerint, bár ez inkább számítógéppel támogatott oktatás volt;)
Kisebb kihagyásokkal, néhány órája szörfölök az oldal linkjei között.
Olvastam fogalmat, leírást, ütemtervet, súgót, néhány jó tanácsot.
Most eléggé elveszettnek érzem magam.
Bár már készítettem egy Blogot is. Külső elérhetőséggel. (Ha már lúd, legyen jó kövér.)
Jelenleg kiírom az összegyült feszültséget. E-learning ide vagy oda, ez legalább olyan stresszes, mint egy közönséges tanfolyam, de az is lehet, hogy most jobban "feszülök".
Mézga Géza ükunokájának szavaival ma "GERJEDEK, KIKAPCS":)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Ne csüggedj! Én még Nálad is kevésbé vagyok otthon ezekben a dolgokban. Az első napokban semmihez sem fértem hozzá, Anikó és Marika szerintem a pokolba kívánt a rengeteg levél és üzenet miatt. Már arra is gondoltam, öreg vagyok én az efféle úri huncutságokhoz, de győzött a konokság. Csak nem fog az átkozott gép kifogni rajtam.. Sok sikert Neked a továbbiakban is! Az én blogom az oldal szélén található, ha kíváncsi vagy a "szenvelgéseimre", macskabeszéd címen.

    VálaszTörlés
  2. Szia Éva!
    Én is benéztem hozzád, nem vagy egyedül a kezdéssel. Közös botladozásunk során együtt tanulunk. Ezért vagyunk itt!

    VálaszTörlés
  3. Köszi:)
    Feltöltődtem soraitoktól. Így, hogy már többen vagyunk, nem is lesz olyan nehéz!

    VálaszTörlés