Most olvasnak:)

Most olvas

2009. október 27., kedd

Majdnem...



Csodálatos napfény kint, délután megtámadom a természetet! A tegnapi előkészületi izgalmak után úgy határoztam, hogy ma bevetem magam délelőtt a munkába:) Gyerünk első lecke!

Sajnos, sikertelen próbálkozásaim voltak. Engem ez a rendszer nem kedvel. - Jó kis eszperente mondatot sikerül kerítenem:)- Levél Anikónak - bár a reggeli kávénak biztosan jobban örül, mint a tőlem kapott leveknek. - Most várakozás... Lehet, hogy a délelőtti helyett éjszakai munka vár rám?
A jótündér -Anikó- nagyon gyorsan a segítségemre segített. Leveléből kiderült, hogy igen, én bénázom. Jókor, de rossz helyen nyaggatom az azonosítómat és a jelszavamat. Heuréka! Beléptem....

3 megjegyzés:

  1. Szia Éva! Fantasztikus blogot csináltál - így elsőre! Bár soknak érzed a vacakolást, azt mondod "bénázol", de erről szó sincs. Egyszerűen annyi, hogy ha leülünk a gép elé, Murphy is egyből mellénk telepszik! :) Örülök, hogy az egyik első olvasód lehettem!
    Marika

    VálaszTörlés
  2. Ja, és még egy! Nagyon tetszik a "Folyton változom..." mottód. De örülök, hogy van valaki, aki ezt meg tudja bocsátani, sőt esetleg el tudja fogadni. Lehet, hogy rossz helyen alkalmazom a gondolatot, mert Te a tanításban nem ilyen vagyy. De én most mentegetőzöm: tapasztalni fogjátok, hogy a TC01-ben imitt-amott változtatok - hol kicsit, hol nagyot. Vajon el fogjátok majd ezt nekem nézni?
    Marika

    VálaszTörlés
  3. Szia Marika!
    Ugyan lassan 1 óra van, de még mindig olvasok egy kicsit:) Köszönöm támogató szavaidat. Be kell vallanom, hogy jól estek:)
    A változtatásokért majd egy kicsit morgunk, s kicsit később rájövünk, hogy jobb lett:)Hiszen, mi tanarak, ilyenek vagyunk.
    Éva

    VálaszTörlés