Most olvasnak:)

Most olvas

2009. október 28., szerda

Keress olyan blokkokat, melyek nem szerepelnek a leírásban....

Heuréka! Megtaláltam az első gyakorlatot. Na jó, bevallom, már többször is, de eddig sikerült egy élesen bevett kanyarral tovább navigálnom:) Tehát, éles szemem eredményei:



Kurzusinformáció blokk , melynek eszközei:

  • Kurzus - melyben tájékoztatást találtam modul címekről, időkeretről, instruktor nevéről
  • Szertár - elérhetőségek a gyakorláshoz pl. játékok,...
  • Modul - rövid, velős tartalomleírás

Mottó blokk

  • Témához passzoló, okos, "valakinek" fontos gondolat:)
Szertár blokk
  • Ld., mint fent:)

Újdonság blokk - bloggjaink

  • "Jótündér2" gondolat olvasó volt. Csak egy kattintás és olvashatom a többiek írásait.

    - Lehet, hogy a következő gyakorlattal várok addig, amíg megjelenik egy másik bloggban ;) -

Írásaink blokk

  • Te már dolgoztál, én profitálok belőle

Címkék blokk

  • Statisztika, leltár Rólunk:)

Kész? Akkor jöhetnek a emaileim, mert én sem vagyok más, mint a tanulóink, csak én a netgenerációnál egy korábbi konstrukció vagyok, de frissíthető!

(Kép forrása: http://www.enjoyart.com/library/transportation/automobiles/large/hungary.jpg )

1 megjegyzés:

  1. Szia Éva!

    Tetszik a blogod. :)
    Milyen blokk-kereső akcióban is vagy? Ez hol volt feladat? Lehet, hogy nekem elkerülte a figyelmemet.
    Egyébként kezd a tudatom beszűkülni, és csak TeNeGenben gondolkodni! Segítség! :)

    VálaszTörlés