Most olvasnak:)

Most olvas

2009. október 28., szerda

Csak olvasok....

Tulajdonképpen ma nem tettem mást, mint olvastam, olvastam, olvastam,..... Linkeltem ide, oda, vissza, időnként keresztbe. - Már a szemem is úgy áll. - Néha elvesztettem a fonalat, s nem igazán értettem, hogy miről is folyik a téma. Hol tartanak már a többiek? Aztán egy fél óra múlva összeállt a kép. Már megtalálok sokmindent a moodle rendszerben. Hál istennek, több helyről is ugyanoda jutok:( Bár az idő múlásával meg fogalmam sincs, hogy néhány perccel azelőtt hol is voltam. Gondolom, ez pont olyan, mint térkép nélkül kirándulni. Csak néha tűnik fel, hogy jé, ezt a fát már láttam:)

Éjfél körül jutottam el újabb forrásokhoz - a lényeghez-, de úgy döntöttem, hogy ezt majd holnap, hiszen akkor is lesz még nap.

Mai eredményeim:


  • reggel óta szeret a keretrendszer, már tudom, hogy hol keressem:)

  • bemutatkoztam - többször

  • elolvastam a tanulási útvonalat, ütemtervet

  • a térképen már megtalálható vagyok

  • moziztam, már több web2-es alkalmazást ismerek

  • belekotyogtam a fórumtémákba

  • benéztem a fogalomtárba

  • bloggolok feszt (kívül-belül)

  • folyamatosan építgetem a bloggomat

  • tudom, hogy 30-án le kell adni az első remekművemet

  • megtaláltam a saját profilomat

(Kép forrása: http://tars.rollins.edu/olin/olininfo/october2002/female_detective.jpg)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése