Most olvasnak:)

Most olvas

2009. október 29., csütörtök

Szomorú csütörtök helyett....

... szomorkás idő.
Viszont egy kellemes meglepetés: Kulcsár Zsolt tanulmányai. 36 oldal brrr..., de megérte. Világosodik az elmém, mondhatnám. Helyre tett bennem egy csomó kételyt.

Amikor először foglalkoztam számítástechnikával megrémültem: HDD, RAM, ROM, BIOS, ... és társai. Így éreztem magam most is, amikor egy kicsit komolyabban el kezdtem foglalkozni az e-learninggel: LMS, RSS, PLE, ... Most megnyugodtam. Más is így volt, s nem is régen, egy fél évtizede.

Itt felvihogtam. Mennyivel jobban hangzik, mintha az írta volna Kulcsár Zsolt, hogy 5 évvel ezelőtt:)

Most már kicsit bővebben válaszolnék arra a gyakorlati feladatra, melynek kérdése az volt, hogy mennyire felel meg a Tenegen tanulási környezet az e-learning 2.0-ás környezetnek. Már értem, hogy a tanulási környezet "csak" egy TÓ és a BÉKÁKKAl együtt fogjuk betelepíteni, egy kis terelgetéssel. Az is világossá vált, hogy pontosan annyi békát mondhatok majd magamnak, amennyit segítek életben tartani.
Megnyugodtam. Nem az lesz a követelmény, hogy essünk neki, töröljünk el mindent, ami régi, hanem szépen nyugodtan, megfontoltan keressük meg a helyét a közoktatásban is az e-learning lehetőségének. Általam egy nem igazán kedvelt szóval élt Kulcsár - integrálva. Itt tetszik, egyébként az oktatásban kicsit pejoratívvá vált. Nem készültünk fel még rá - de most kezdünk. És készülnek rá már 5 éve.

Óvodás korban jár:) Most lopjuk be az elemibe.

Eszközeink lesznek, a nehezebb az lesz, hogy újra és már megint neveljünk. Segítsük a gyerekeket - vállalni, ellenőrízni, értékelni, felelősséget vállalni (dolgozni, tanulni).
És jé, megint változni fogok!!!

Mai munkám:

  • kapcsolatok ápolása - fórum, blog, üzenő fal - Bakit követtem el, nem tudok helyesen írni:(, de már javítottam. Köszi SZG:)

  • Feldolgoztam Kulcsár Zsolt Az integratív E-learnin felé c. tanulmánycsokrát.

  • Magamévá tettem a tanulmány gondolatait
  • Összefoglaltam a nap eseményeit (Ezt csak azért írtam ide, mert olyan kevéskének tetszik a mai felsorolásom:) )

Kisördögi utóirat: Azért maradt a mi tanfolyamunkban is egy kis "noweb 0-ás": határidőre leadott beszámolók képében ;)))))

Kép forrása: http://blogol.hu/pikz/blueocean/beka.jpg

2 megjegyzés:

  1. Szia! Hihetetlenül élvezem a stílusodat! Azt hiszem rendszeres idejáró leszek!!!
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Elolvastam ma a bejegyzéseidet, és még mindig nagyon tetszenek:) Naplót írni jó, de másokét olvasni is kikapcsolódás:)

    VálaszTörlés