Most olvasnak:)

Most olvas

2010. január 7., csütörtök

Blog, e-portfólió, játék,....

Az elmúlt napokban információkat szedegettem, gyűjtögettem. Több blogot átolvastam, átnéztem. El kell árulnom, hogy nagyon jó anyagokat találtam mind a hálózati tanulással kapcsolatban, mind a számítástechnika tanításával kapcsolatban. A linkek megtalálhatók a könyvjelzőim között.
Többször jártam a Tenegen oldalain is, ahol a feladatokban nénmi változás állt be. Az Agórán jó kis vita, beszélgetés kerekedett a számítógépes/internetes játékokról, azok hasznáról.
Az e-portfóliómban megkezdtem a nézeteim, (arculataim, témaköreim, érdeklődési köreim, - még folyik a keresgélés az elnevezést illetően) nyilvánosságra hozatalát, építgetését.
Igaz, ma a technika ördöge megtréfál többszörösen is, képtelen vagyok belépni a profiloldalamba.
Szóban megkérdeztem a nagykorú tanulóimat, hogy milyenjátékokat játszanak a Weben, megoszlottak a válaszok. Volt néhány kakukktojás, ők semmit:)
Jelenleg, az alsósoknak feltelepített Sebran nevű játékgyűjteményben lévő, ABC eső nevű játék felületén versenyeznek egymással. Már 30 másodperc alatt előkészülnek az órához, aztán 3 perc versengés. Kipirosodott arcok, csillogó, néha bosszankodó tekintetek, hangos nevetés. Jöhet a táblázatszerkesztés:)Jelenleg 840 pont az osztálycsúcs, s nem keresgéljük a billentyűket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése