Most olvasnak:)

Most olvas

2010. január 30., szombat

Kerülöm a (kötelező) munkát

Hiába, nem tudtam magam rávenni, hogy szinopszist készítsek. Pedig körül raktam magam könyvekkel, kinyomtatott és üres lapokkal. Anyaggyűjtés címén órák óta lógok a neten. Körülöttem hatalmas csend, -anya dolgozik!- felkiáltással a fiúk elszivárogtak, először meccset nézni, órákkal ezelőtt aludni.

Igazából hobbiztam:).
Bekukkantottam a Tenegen oldalára, elovastam az újdonságokat: Marika kérésére a játékokról szóló óratervet feltöltöttem a publikációk közé -hátha valakinek segít:)-. Aztán bloggoltam - elolvastam az újdonságokat. Végül belevetettem magam újra a WEB 2-es szolgáltatásokba. Kirándultam az ediscio.com oldalán, ahol újabb szókártyák gyártására van lehetőség, képek segítségével. A program értékel is egy-egy kártyasor elvégzése után, százalékosan is. A gyerekek azonos kóddal és jelszóval, regisztráció nélkül léphetnek be az oldalra. Külön osztály, csoport számára készíthetünk feladatokat. Már alig várom..
Utána kipróbáltam egy netes bemutatóvetítő programot. Kicsit lóg az orrom, nem az igazi. De majd rájövök erre is. Tulajdonképpen, lebénítottam a prezentációmat.

bemutatókészítés KATT!

Aztán videókat bújtam. Készülünk a farsangra. Letöltöttem a zenét, s az Audacyti hangszerkesztővel meg is vágtam gyorsan. Lassan összeáll a forgatókönyve is. -Na nem az, ami persze kötelező lenne. - A szalagavató műsorát is össze kellene állítanom a hétvégén, erre is gyűlik már az anyag. Vers van, szöveg van, már csak egy jó bécsi keringő zene kellene, na meg egy kész koreográfia. Majd igyekszem megálmondni. :) A 12-esek idén a műsort hangos bloggal zárják. Ugye, mennyire a témába vág?!
Csak az a szinopszis ne lenne...

2 megjegyzés:

  1. Megint kullogok mögötted... mentségem mindössze annyi, hogy az iskolai "kötelezőim" is megsokasodtak... Ügyes vagy, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Megértem a húzodozásodat! Ez a lélektelen adatgyártás tőlem igen távol áll! Nem igazán látom át, sajnos,hogy lesz ebből óra! Egyszer csak elkészül az enyém is! A neten pedig tényleg el lehet veszni, ha nekilátok az anyaggyűjtésnek. Nálam is bepottyannak olyan oldalak, amikre nem most van szükségem, ilyenkor jó az elmentés. Jó munkát továbbra is! Erőt adsz, köszi! :)

    VálaszTörlés