Most olvasnak:)

Most olvas

2010. január 19., kedd

Játékok - újra

Visszatértem újra a 2. modul feladatához. Játék, online. Mit játszanak, hol, miért, meddig, mit fejleszt? (A tanulók szerint) Kérdőívet értelmeztük, aztán kitöltötték a feladatban leírt tanóra keretein belül. 2. órán bemutattak egy-egy játékot, majd véleményt is alkottunk. Nem szerettem, ők igen. Ha nem tanultam volna belőle én is, akkor sajnáltam volna rá az idő, mint ahogy először sajnáltam is:)- Egyébként, a játékokra nem sajnálom a tanórán az időt. Főként, ha a tananyag elsajátítását, megértését, számonkérést, ... elősegítik. - De tanultam újra. Többletet kaptam a gyerekekből. Beszélt, aki eddig nem szokott, érvelt, mosolygott. Kiderült, hogy vannak, akik otthon is játszanak esténként. Hál Istennek, nem számítógépen.
Született egy új ablak az üzenőfalon. Rájöttem, készül a tanulóim e-portfóliója a Protopage-on:) TANÓRATERV KATT!

1 megjegyzés:

  1. Éva, nagy vagy, legyőzted a saját ellenállásodat, és ahogy olvasom, nem bántad meg. Most már csak az hiányzik, hogy tedd közzé a kollegáknak a tapasztalataidat, mutasd be a kipróbált játékokat. Ez többletmunka, ha nincs időd, ne csináld. Ha mégis volna, egy tananyag lehetne belőle a Tenegen kurzusba, egy kis lecke, amiből mindannyian (akik idegenkedünk)tanulhatnánk!
    A Protopage-es ötletedet zseniálisnak tartom, nagyon várom, hogy láthassam! Gratulálok!

    VálaszTörlés